danaaupair.reismee.nl

Beachdays en Lea weer in Sydney

Helloooooo,

Het is niet te beseffen dat het alweer bijna 2018 is. Nog 1 week genieten van 2017, terug kijken op wat ik heb gedaan en vooruit kijken wat ik in 2018 ga doen en wat 2018 mij gaat brengen. Ik vind het wel een raar idee dat ik dit jaar niet thuis ben met kerst en oud en nieuw en ik kan het niet vaak genoeg zeggen kerst met een graadje of 28/30 zal een hele rare gewaarwording worden. Met nog 30 dagen in Sydney, is het aftellen echt begonnen en kan ik niet wachten om te gaan reizen.

Dinsdag 12 December ben ik met de jongens naar Centennial park geweest, hier is een nieuw park geopend. Maar voordat we in Centennial park aan kwamen moesten we eerst nog 20 minuten lopen om daarna nog de weg te vinden naar het Wild play park. Na dat we een stuk hebben gelopen en ik dacht dat ik hier zou kunnen verdwalen hebben we het toch gevonden. Het is een super mooi park met een water gedeelte en een normaal gedeelte, het was mooi weer dus de jongens hebben eerst lekker met het water gespeeld. Dit was al een groot succes, daarna hebben we een rondje door het park gelopen, hebben we geluncht en heeft Finn lekker gespeeld en Judd is inslaap gevallen in de kinderwagen. Rond 15.30 u vond ik het wel tijd om richting huis te vertrekken, bus gepakt, overgestapt naar een andere bus en toen was het heel gezellig (NOT). Ik was blij dat we de bus uit konden en thuis waren en de dag bijna voorbij was.

Woensdag 13 December ben ik even naar het winkelcentrum geweest, heb ik even geluncht en heb ik de bus weer terug naar huis gepakt. Thuis even gedoucht en een filmpje gekeken. Netflix maakt hier overuren hoor… Donderdag 14 December, een geheugen als een goudvis want ik weet niet meer wat ik deze dag heb gedaan. Waarschijnlijk was het niet heel bijzonder want anders had ik het nog wel geweten.

Zaterdag 16 December ging ik een dagje surfen samen met Joosje, Ellen, Rachelle, Claire en Manouk. Ik werd om half 9 opgehaald in Coogee en ik had een privé rit naar het strand waar we zouden surfen, daar zag ik de rest van de meisjes. Na eerst wat uitleg op het strand te hebben gehad (geheel onnodig want dat had ik allemaal al een keer gehoord) was het daarna tijd om het water in te gaan. Hier heb ik lekker een aantal golfjes kunnen pakken maar de irritatie was soms wel een beetje aanwezig, mensen die niet voor je aan de kant gaan terwijl ze zien dat je een golf probeert te pakken. Na ongeveer 2/2,5 uur was het lunch tijd, broodjes, kip en nog andere dingen lagen voor ons klaar. Na de lunch gingen we weer het water in om aan onze surfskills te werken, ik moet zeggen dat het me dit keer aardig goed af ging. Om 18.00 u was ik weer thuis, douchen, omkleden, opmaken, eten en toen richting de stad gegaan om een aantal drankjes te doen. Weer thuis lekker in bed gedoken en heerlijk geslapen.

Zondag 17 December werd ik pas om 10 voor half 11 wakker en ik schrok er zelf van. Ik ben samen met Joosje, Ellen en Rachelle naar Bondi Beach gegaan hebben daar even rond gelopen. Hebben nog in Bondi junction rond gelopen om daarna samen met Dorette en Claire te eten bij Burger Project. Thuis even met papa en mama en Jody en Tim gebeld en daarna een filmpje gekeken in bed.

Woensdag 20 December ben ik even naar het winkelcentrum gegaan om inpakpapier te halen en het laatste cadeautje. Thuis een verlate lunch gehad en lekker in bed gelegen met een serie.

Donderdag 21 Decemberbegin ik met een lekkere wandeling van ongeveer 60 minuten. Thuis gedoucht, geluncht en daarna ben ik naar Westfield Bondi Junction geweest, ik mocht mezelf trakteren op een kerstcadeautje. Nu zullen jullie wel denken en wat heb je gekocht? Nou helemaal niks jammer genoeg, ik wilde een nieuwe bikini maar kon geen leuke vinden. Gegeten in Bondi Junction en toen de trein naar het centrum gepakt om half 9 had ik samen met Lauren (Nederlands meisje van de introductie dagen) afgesproken. Hebben even een drankje gedaan en lekker gekletst en niet te laat naar huis want de volgende dag moest ik gewoon weer aan het werk.

Zaterdag 23 December na 4 weken is eindelijk het pakketje uit Nederland aangekomen, moest hem nog wel even ophalen bij het postkantoor. Daar ben ik lekker naar toe gelopen, heb ik de nodige beweging weer gehad en heb ik gezellig weer met Lea afgesproken. We spreken af op Bondi Junction om daarna de bus te pakken naar Bondi Beach. Hier hebben we even lekker aan het strand gelegen, duik gedaan in het water en hebben we samen wat gedronken om rond half 6 de bus weer terug te pakken naar huis.

Zondag 24 December pak ik samen met Lea en Laura (engels meisje) de ferry naar Manly. Hier wilde we lekker aan het strand gaan liggen maar het weer besloot even te veranderen. Gelukkig hebben ze leuke winkeltjes in Manly en ben ik nog steeds op zoek naar een nieuwe leuke bikini. Of ik die heb gevonden? NEE. Samen gegeten in Manly, nog even aan het strand gezeten het zonnetje begon te schijnen. Toen het een beetje schemerig was hebben we de ferry terug gepakt naar Circular Quay en zijn we naar huis vertrokken.

MORGEN IS HET EERSTE KERSTDAG… In de volgende blog vertel ik daar meer over en dan zitten we al in het nieuwe jaar… Genieten jullie nog even van 2017? Dat ga ik namelijk ook nog even doen.

Wist je dat ik 10 uur eerder het nieuwe jaar in ga dan jullie?
Fijne feestdagen en tot de volgende blog!!

Lieeeeeeefs
Dana

Reacties

Reacties

Orata

Dana voor jou fijne feestdagen ! En ik ben lichtelijk wel jaloers op jou ???
??

Henriëtte

Hoi Daan, ik wens je een hele zonnige kerst en een mooie jaarwisseling.
Groetjes van ons allemaal.

Papa en me ?

Nou Daan,ik denk dat het idd heel vreemd is om met 25/30 graden kerst te vieren,maar ik zou er aan kunnen wennen hoor ?.
Hier is het een graadje of 20 minder iig?.
Ik kan me voorstellen dat je zin hebt om te gaan reizen....... als ik jullie reisschema zie en ik kijk een beetje hoe,wat/waar jullie overal heen gaan dan ben ik ook wel een beetje jaloers.....
Voor de jongens zal het wel weer wennen zijn, straks weer een nieuwe aupair......en ook jij zult straks wel weer moeten wennen,ook al denk je nu mischien dat het wel mee zal vallen,maar je hebt ze toch een dik half jaar heel intensief meegemaakt.
Maar de boys hebben natuurlijk al heel wat wisselingen meegemaakt in hun jonge leven,en ook aan deze nieuwe slecht Engelssprekende zullen ze wel weer wennen.
Die bikini ga je vast nog wel vinden .......je hebt nog een dikke maand voordat je vakantie viert ?????
Maar wij vinden het wel weer fijn dat je met een paar maandjes weer thuis bent hoor,maar deze ervaring pakken ze je niet meer af.

We bellen morgen nog even maar wij wensen je hele fijne dagen en geniet van de kerst bij zomerse temperaturen ?????‍♀️???

Carin

Lieve schat, je ziet het ècht verkeerd.
Wist je dat ons jaar veel langer duurt als bij jou. Wel 10 uur!!! HaHaaa
Een hele fijne jaarwisseling gewenst van René en mij. XXX

anita van der burch

hoi dana geniet lekker van de kerst op het strand. fijne dagen en een fantastisch nieuwjaar .dikke kus van ons

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!