danaaupair.reismee.nl

Glannerbruggers on tour part 2

Helloooo,

Zijn we weer met een nieuwe blog, voor mij zit het er al op en ik stap zo in het vliegtuig terug naar NL. Waar ik iedereen weer zal zien en waar ik ook zeker zin in heb. De tijd is gigantisch snel gegaan maar het had ook nog wel iets langer mogen duren. Demi zal haar reis nog vervolgen naar Nieuw Zeeland.

12 Februari vertrekken we richting Brisbane. Hier slapen we twee nachten en de dag van aankomst doen we niks.

13 februari vertrekken we in de ochtend naar het centrum. Vanaf hier lopen we richting Southbank (stadsstrand van Brisbane) en duiken we nog even de winkelstraat in. Aan het eind van de middag gaan we terug naar de camping en gaan we in de avond naar Mount Coo tha. Super mooi uitzicht over de stad en heel gezellig dat Ellen ook mee ging. Het begon te regenen en we hadden nog niet gegeten dus we besloten om naar een sushi trein te gaan (ja, ik begin ook langzaam sushi te eten).

14 Februari zijn we eerst nog even brisbane ingegaan en tegen de middag zijn we richting Byron Bay vertrokken. Daar hebben we bij de vuurtoren de zonsondergang gekeken, dit was echt super mooi om te zien. Toevallig zaten er nog 3 mensen in Byron Bay van ons tripje naar Fraser Island. Na de zonsondergang hebben we samen nog even drankjes gedronken.

15 Februari in de ochtend gaan we nog even naar het strand bij byron bay en we gaan nog terug naar de vuurtoren. Je kunt hier namelijk ook wandelen, dus we zijn naar het eerste strandje gelopen. Tijdens het wandelen zagen we een groepje dolfijnen, dus ik was helemaal happy. Begin van de middag reden we naar Yamba, daar zijn we naar het strand geweest en hebben we overnacht.

16 Februarivroeg op want we wilde vroeg rijden. Eerst reden we naar Coffs Harbour daar hebben we even iets gedronken en toen besloten we om toch maar door te rijden naar Sydney. Dus vandaag hebben we genoeg kilometers gereden... Hier slapen we in een hostel voor twee nachten.

17 Februari gaan we de stad verkennen. We lopen van pitt street naar Circular quay en via de rocks over de harbour bridge richting Luna park. Bij Luna park pakken we de ferry terug naar Circular quay en lopen we weer richting Pitt Street. Dan besluiten we om naar Darling Harbour te gaan, hier drinken we iets en gaan we in de avond eten.

18 Februaririjden we naar Bondi Beach en daarna rijden we door naar de blue mountains. Daar doen we een hike naar the three sisters en andere uitkijkpunten.

19 Februari zijn we vertrokken richting Jervis bay, we hebben een tussenstop gemaakt in Kiama. Daar zijn we even naar de bekende blowhole geweest en zijn we door gereden richting Jervis Bay. Hier staan we op een camping dichtbij zee en waar de kangaroes om je camper heen springen.

20 Februari rijden we naar Canberra en doen we vrij weinig

21 Februarihebben we een lange tocht voor de boeg want we rijden door naar Melbourne. We zijn terecht gekomen op een camping waar je eigenlijk niet wil staan, maar gelukkig is het maar voor 1 nacht.

22 Februariwe beginnen met de great ocean road. Eerste stop is in Torquay, dit is een bekende surfplaats. Onze stop voor de nacht is in Apollo bay maar voor we daar aankomen zien we veel mooie dingen. We komen langs een oude vuurtoren, mooie strandjes en leuke gezellige plaatsjes.

23 Februari gaan we verder en stoppen we zeker even bij de 12 apostels en bij Loch ard Gorge en alle andere dingen die we tegen kwamen onderweg. We zitten op een camping in Portcambell. Ik kan jullie niet beschrijven hoe mooi het allemaal alles is (niet de camping hoor).

24 Februaririjden we weer terug naar Melbourne en leveren we de camper in... Gaan je missen Dolly (zo heette onze camper). We zijn naar het hostel gegaan en toen hebben we door de stad gewandeld. We drinken nog even een drankje in de bar bij het hostel en gaan vroeg slapen...

25 Februari ontbijten we eerst in het hostel, we konden zelf pancakes maken. We zijn de stad weer ingegaan waar we even hebben gewinkeld. De koffer in orde gemaakt en toen ergens iets gegeten, want ja het is wel mijn laatste avond.

26 Februari vloog ik van Melbourne terug naar Sydney om 15.30 u. Voordat ik naar het vliegveld vertrek drink ik nog samen iets met Demi. Hier slaap ik voor 1 nacht in een hotel dichtbij het vliegveld en vandaag (27 Feb) vertrek ik heel vroeg richting Nederland. Hier kom ik op 28 Februari aan om focking 4.30 u in de ochtend. Hoe ga ik die dag overleven?

Liefs en zie jullie snel allemaaaaal?

Reacties

Reacties

Orata

Wij wensen jou een goede terugreis ! En denk eraan ....het is hier koud ??

Christiene

Goede reis terug ???,en ik hoop dat je nog een dikke trui bij je hebt want die ben je echt wel nodig

Papa and me??‍♀️??‍♂️!

Voor de laatste keer een reactie plaatsen op je blog..... het voelt toch een beetje vreemd ?..... Het is ook voor ons snel gegaan(dat had ik vooraf niet ged8) Maar natuurlijk gaat hier ook het gewone leven door. Dus je staat er niet de hele dag bij stil,maar we zijn natuurlijk hardstikke happy dat we je woensdag op kunnen pikken op Schiphol ?. En door het appen en facetimen lijkt de wereld in eens een stuk kleiner natuurlijk. Wat is het een avontuur geweest en wat heb(ben)je/jullie veel gezien.... deze tijd vergeet je nooit meer ?.... Ik ga je vlucht volgen via flightradar 24 en hoop dat je een hele goeie vlucht hebt,alleen die 7.15 in Seoul wird nog ff een pittige ?,en de woensdag kom je vast goed door want iedereen wil je ff zien dus er zal aanloop genoeg komen. Nou Meis ik hoop dat je toch nog ff een tikkie kunt doen in het vliegtuig dan gaat het nl een stukkie sneller,dikke kus en tot woensdag ??

Nath, Norie&Lana

Hey lieve skat wij wensen jou een hele fijne terug reis en ik kan niet wachten om je weer te zien en je een dikke knuffel te geven!
Ik hoop dat je niet al te veel last hebt van het tijdsverschil nou tot heel snel lieve Daan dikke kus

Anita

Lieve dana wij wensen jou een fijne veilige reis terug en hopelijk kun je een beetje slapen in het vliegtuig.en gaat je wachttijd op je tussenstop een beetje snel.trek je warm aan als je terug bent op schiphol want het is hier vreselijk koud dikke ? van ons

Je aller beste vriend

leuk.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!