danaaupair.reismee.nl

Verjaardag vieren & chillen op Bondi Beach

Hellooooo,

Joehoeeee weer een weekje voorbij… Ik ga deze keer niet over de dagen schrijven dat ik op de jongens heb gepast want dat is bijna elke week wel het zelfde, tenzij we iets heel leuks hebben gedaan. Als jullie niet jaloers willen worden, zal ik vooral niet verder lezen.

Woensdag begon ik met zumba… Maar aangezien een busje niet op kwam dagen omdat het druk was in het verkeer ben ik 10 minuten later gestart. Na de zumba les heb ik de bus gepakt naar bondi junction, daar op de trein gestapt naar het centrum. Op het station stond Emma op mij te wachten, we zijn naar een winkelcentrum geweest in de stad. We hebben daar even rond gelopen, lekker gekletst, geluncht en ook nog even de Coles (supermarkt bezocht) en tot onze grote verbazing kwamen we een aantal Nederlandse producten tegen. Ik heb gekozen voor de pure hagelslag (hoe kan het ook anders) en speculaas, heerlijk zeg… Daarna zijn we beide richting huis vertrokken, thuis heb ik gedoucht en even met een boekje in bad gelegen. In de avond heb ik nog even op de jongens gepast en ik heb ze ook naar bed gebracht. Beide in eigen bed natuurlijk, Judd viel binnen 15 minuten in slaap maar bij Finn heeft het nog wel ruim 40 minuten geduurd. Gelukkig sliep hij voordat ouders terug kwamen en heb ik even bonuspunten gescoord, YES…

Donderdag is wasdag en heb ik even een work out gedaan in het park, maar dat was toch best warm in het zonnetje. Na de work out ben ik even naar het winkelcentrum geweest want ik wordt hier lek geprikt en had even iets nodig wat ik op die vervelende muggenbulten kan smeren. Thuis onder de douche gesprongen en helemaal niks meer gedaan de rest van de middag.

Vrijdag om 18.00 u is het WEEEEKEND… Omkleden en opmaken en op naar Dorette, ze is bijna jarig en daar moeten alvast drankjes op gedronken worden. Daarna zijn we de stad ingegaan om ons nog aan een aantal dansjes te wagen… Na een gezellige nacht lag ik om kwart voor 4 in bed.

Zaterdag poging tot uitslapen, mislukt. Om 13.00 u heb ik afgesproken met Joosje, Ellen, Dorette en een duits meisje Eleonora we gaan bijkomen op het strand. Het werd vandaag 27 graden dus het was tijd om aan onze tan te werken, zoals jullie wel weten hoef ik alleen nog maar naar de zon te kijken en ik ben al bruin. In de bus naar Bondi Beach en daar zaten we met een hele groep Nederlanders bij elkaar. Werd het te warm in de zon dan namen we even een verfrissende duik in het water, waar mijn tenen ijsblokjes in werden. Na het bijkomen op het strand zijn we richting de stad vertrokken, op het martin place plein werd de kerstboom verlicht en vooraf was er eerst een kerstconcert. Toen we daar aankwamen konden we het plein jammer genoeg niet meer op want het was te druk. Wat doe je dan? Dan gaan we maar weer naar onze vaste eettent Vapiano, gegeten en toen is iedereen richting huis vertrokken.

Zondag heb ik redelijk uitgeslapen, gedoucht en om 12.00 u had ik met Emma en Alexandra op Bondi Junction afgesproken. We gaan naar Dudley page reserve, hier staat een schommel die fotogeniek is want je staat samen met de Harbour bridge op de foto. Na hier even een fotoshoot gehouden te hebben hebben we de bus terug gepakt en ben ik even naar het winkelcentrum gegaan. Eigenlijk heb ik nog wat zomerkleding nodig maar kan nog niet echt iets vinden. Net even met het thuisfront gebeld en nu is het bijna tijd om te gaan slapen.

Fijne zondag lieven mensen…

Liefs
Dana

Reacties

Reacties

Loirrainne

Bah wat heb je het daar vervelend.?
Fijn dat je het zo naar je zin hebt.
Liefs Loirrainne Albertus Justin

anita

we kennen je straks natuurlijk niet weer dan ben je een negerin .
geniet daar maar lekker van al het moois en natuurlijk het mooie weer.
hier is het koud en nat bah.
waneer komt demi naar je toe ? groetjes anita & henk

Papa and me ?!!!

Ik vind dat je wel een zwaar leven hebt hoor ?(geintje natuurlijk)......
Maar het gaat snel,nog 8 weken en dan zit je aupairperiode er al weer op.
En dan...... reizen en genieten van die mooie periode.
Ben benieuwd naar alle mooie foto's ......
En wat mooi dat je de boys eigenlijk vrij makkelijk in hun eigen bed hebt gekregen.....alleen weerbminder dat ze jou dan roepen in plaats van mom en dad ???.....
En zo'n rustig weekendje is ook wel eens lekker........alleen jammer dat jullie het plein niet meer op mochten.......maar je zult de kerstboom vast nog wel zien,alleen het hele gebeuren er om heen had je natuurlijk graag mee willen maken.....helaas??
Het was fijn je weer even gesproken en gezien te hebben en word maar niet te bruin......is helemaal niet leuk als je hier straks weer in je wintergarderobe moet ???(grapje hoor)......hier is het nu echt herfstig hoor....maar dat zul je zeker niet missen ???.....al zou je je surfskills hier nu wel goed kunnen tonen (aan zee natuurlijk?).
Wij wensen je nog een hele fijne week en we appen ??

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!