danaaupair.reismee.nl

Halloween & Lea weer zien...

Heeey,

Dit is de week dat Lea aankomt in Australië, JOEPIEEEEE…

Maandag was het 34 graden, dus in de ochtend ben ik heerlijk met de jongens naar het strand geweest. Onderweg naar huis viel Judd in slaap, thuis heb ik hem maar lekker in bed gelegd en heb ik samen met Finn geluncht. Het was best benauwd buiten dus we zijn lekker binnen gebleven deze middag. Kids in bad gedaan en moeder kwam ook al thuis. Dit is de eerste dag sinds opa en oma weg zijn dat de kids in eigen bed gaan slapen, spannend hoor. Finn vond het heel spannend, zo vertelde hij mij ‘I’m a little bit nervous and scared’. Ze hebben in eigen bed geslapen, wie had gedacht dat dat nog zou gebeuren…

Dinsdag was het vergeleken met maandag fris, het was ongeveer 19 graden en heel veel wind. Toch ben ik in de ochtend en middag met de jongens naar het park gegaan. Judd gaat na de lunch naar bed en dan versier ik samen met Finn het huis, want het is HALLOWEEN… Na dat de kids in bad zijn geweest trek ik ze hun halloween-outift aan. Finn is Catboy en Judd is hoe kan het ook ander Spiderman… Moeder was eerder thuis en ik heb samen met de kids snoepjes uit gedeeld totdat moeder met de kids de deuren langs ging, het was mijn taak om te blijven staan met de snoepjes.

Woensdag heb ik met Lea afgesproken want die gaat ook lekker reizen door Australie, super gezellig en fijn om weer iemand te zien van thuis. We gingen samen de Coogee to Bondi walk doen en ook weer terug. Na dat we weer in Coogee waren hebben we even wat te drinken gehaald, ik ging voor een aardbeien smoothie en Lea ging voor een chai latte. Deze hebben we aan het strand opgedronken en toen hebben we boodschappen gedaan voor ons avond eten, pasta met Bolognese saus. Bij Lea gekookt en gegeten en toen richting huis vertrokken. Ik ben geëindigd met 29.642 stappen, meer dan genoeg dacht ik zo. Thuis in bed gekropen met een serie. Donderdag samen met Lea naar de stad geweest en haar de stad even laten zien. We zijn naar Circular Quay geweest, paddy’s market, china town en de andere belangrijke dingen in de stad. Samen hebben we in the Rocks gegeten bij Ribs&Burgers. Hierna zijn we naar huis gegaan met weer genoeg stappen op de stappenteller.

Vrijdag was ik weer met de kids, zijn naar het park geweest en in de middag hebben we lekker rustig aan gedaan. S’avonds ging ik met Lea, Dorette, Maud, Joosje en Ellen naar de stad even een drankje doen. Zaterdagochtend had ik gedacht dat ik wel even uit kon slapen. Heel fijn dat de kids hier toch anders overdachten en om 7.00 u in m'n kamer stonden 3 tot 4 keer over, ik kon ze wel wat en wilde ze eigenlijk mijn kamer uitgooien maar ik heb me toch even ingehouden. In de middag heb ik nog even op de kids gepast, ouders waren om 16.30 u weer thuis en toen heb ik me even aangekleed en ben is samen met Lea naar de stad gegaan. We zouden Ellen, Dorette en Maud daar zien, even gegeten en toen op tijd weer richting huis.

Zondag ging om 7.00 u mijn wekker en om 8.35 zat ik samen met Lea in de bus naar Bondi Junction, daar zagen we Dorette. We gingen namelijk met de hele groep naar een Royal National Park en daar hebben we een hike gedaan naar The Weddingcake rock. Het lijk eigenlijk helemaal niet op een taart maar hij is wel spierwit. Deze rots is omcirkeld met een hek wat dus eigenlijk betekend dat het op eigen risico is want de rots is langzaam aan het afbrokkelen maar toch zijn we zo eigenwijs en klimmen we over het hek om een paar prachtige foto’s te maken. Na dat onze fotosessie voorbij was zijn we weer rustig terug gelopen maar dan ook echt rustig want we zagen allemaal WALVISSEN en ik heb ze geprobeerd te fotograferen en te filmen maar ze zijn net iets te ver weg. Mijn dag kon echt niet meer stuk en ik heb veel zitten schreeuwen en wijzen, 1 walvis waterplash zal ik nooit meer vergeten die was zo gigantisch. Wat zijn het toch prachtige dieren. In de stad nog even iets gegeten en op naar huis. Thuis nog even met papa en mama gebeld en nu lekker in bed.

Fijne zondag allemaal…

Lieeeeeefs Dana


Reacties

Reacties

Papa and me !!!

Wat een grote stap in de oooohhh zo goeie richting,de boys in hun eigen bed !!!
Hier vrij normaal maar voor Finn en Judd best wel spannend,al kost het de ouders de eerste dagen wel een groot deel van hun n8rust?.......maar goed,de aanhouder wint?.
Wel leuk dat je met Lea nog het een en ander hebt kunnen doen,vanaf morgen gaat ze reizen en zal ze op nog veel mooie plekjes komen !!!
Ondanks dat de temperatuur nog niet echt stabiel is,is het vast stukken beter dan hier.
Het was fijn je weer ff gesproken te hebben,al was je net iets te vroeg anders had je Jody en Tim ook nog kunnen spreken want die kwamen 5 minuten nadat we uitgebeld waren?......
En Halloween vieren in Australië is natuurlijk toch weer anders dan hier,vooral ook omdat de jongens ook langs de deur gaan en verkleed zijn.....dan heb je toch een leuker beeld van Halloween .
Nou ik wens je nog een leuke week en we appen nog. ??

Anita

Was weer leuk om te lezen dana .en dat geloof ik graag dat je het fijn vond om weer iemand van thuis te zien.even weer lekker in het twents kunnen praten. Je hebt de helft er al bijna weer opzitten geniet nog maar van de tijd die je daar bent.dat komt nooit meer terug. Dikke knuffel van henk en mij ???

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!