danaaupair.reismee.nl

2 in 1

Hi,
Zijn we dan weer, dit keer een 2 in 1 blog, deze blog zal daarom iets langer zijn als een gemiddelde blog… Het internet wilde namelijk niet mee werken vorige week. Ik zit nog steeds in een vol/hectisch huis waar de kinderen zich niet altijd even voorbeeldig gedragen.

Maandag (16 Okt) was ik in de ochtend alleen met de kinderen, om 12.00 u ben ik samen met Oma naar Maroubra beach gereden, daar hebben ze in het park gespeeld en hebben we nog even op het strand gespeeld. Om 14.00 u zijn we weer richting huis gereden en heb ik de jongste uitgeteld naar bed gebracht. Opa en Oma gingen even weg dus ik was alleen met Finn. Finn was niet moe, maar wie viel er in slaap en kregen we niet meer wakker om 16.30 u… Uiteindelijk toch wakker gekregen, de jongens in bad gedaan en toen kwam moeder ook al thuis. Ik ben er even uitgegaan voor een rondje hardlopen, het ging aardig goed, maar ik had ook een heerlijk uitzicht. Lekker gegeten en toen richting bed vertrokken.

Dinsdag (17 Okt) namen Oma en Opa de kinderen een ochtendje mee op pad. Ik had een ochtendje voor mezelf, het huis even gestofzuigd en de was gedaan. Daarna heb ik vooral fijn een serie gekeken. Hoewel ik dacht dat ze rond 14.00 u wel terug zouden zijn kwamen ze om 16.30 u een keer aan. Met de kids gespeeld, kids in bad gedaan en toen zat mijn dag erop… Al zeg ik het zelf dit was een heerlijk dagje.

Woensdag (18 Okt) was het weer zumba-dag. Donderdag (20 Okt) heb ik samen met Sahronna (nieuwe Nederlandse Au pair dichtbij mij) afgesproken op Maroubra beach. Daar hebben we gekletst, smoothie gedronken en lekker aan het strand gezeten kijken naar alle surfers. Thuis heb ik nog even de was gedaan en serie gekeken.

Vrijdag (20 Okt) = zwemdag… Om 10.00 u waren weer thuis en oma bleef hangen want ze gingen kijken naar een school voor Finn, ze hadden een afspraak om 10.30 u en moeder kwam bij school. Ik heb samen met Judd gespeeld en een filmpje gekeken, het was namelijk echt SCHIJTWEER (regen, regen en nog eens regen)… Moeder kwam na de rondleiding thuis en heeft thuis nog even wat voor het werk gedaan, dus ik had weer een makkelijk dagje…

Zaterdag (21 Okt) ben ik samen met Magdalena (duitse au pair) naar Coco Bliss gegaan, daar hebben we ontbeten met Acai bowls (smoothiebowls). Om 12.00 u had ik met Maud, Joosje, Ellen en Dorette afgesproken bij Bondi Junction. We hebben daar even lunch gehaald en toen zijn we met de bus naar Paddington Reservoir Gardens gegaan, daar hebben we geluncht en we kwamen nog langs een gezellig uitziend marktje. Dan moeten we daar natuurlijk even een rondje lopen. Op de terugweg nog even naar Bondi Junction westfield geweest en toen lekker naar huis.

Zondag (22 Okt) moest ik om 7.15 u het huis uit want we gingen naar Wollongong, ongeveer 2 uur van Sydney af. We hebben hier lekker geshopt. Daarna zijn we met de trein naar Circulair Quay gegaan en hebben we de ferry naar Manly gepakt. Hier hebben we nog even geshopt en lekker gegeten. Ik ben in het bezit van een nieuw paar schoenen en van een mooie strandtas.

Maandag (23 Okt) heb ik de ochtend op de kinderen gepast, zijn we naar het park geweest en hebben we geluncht. De middag hebben opa en oma ze meegenomen en kon ik even iets voor mezelf gaan doen. Wanneer hostmom terug is van het werk ga ik lekker naar buiten om een rondje hard te lopen. Dinsdag (24 Okt) ben ik om 7.00 u begonnen ipv 7.30 u, hostparents en opa en oma gingen hardlopen. Om 9.30 u moesten ze op de school van Finn zijn, ik had op dat moment alleen Judd. Om 11.30 u hebben opa en oma de kids weer meegenomen voor een dagje weg. Ik ga vandaag voor een work-out thuis. Wanneer ze thuis zijn stop ik ze nog even in bad en dan is hostmom ook al weer terug.

Woensdag (25 Okt) begin ik met een uurtje Zumba en daarna ga ik samen met Sahronna en Ellen naar het strand, genieten van het weer. We eten daar onze lunch, kletsen gezellig en proberen aan ons kleurtje te werken. Werken aan een kleurtje gaat heel erg snel, dat wordt goed smeren komende maanden… Thuis gedoucht en lekker serie gekeken. Donderdag (26 Okt) begin ik rustig, draai ik een wasje en ga ik naar buiten voor een wandeling. Even naar het winkelcentrum en dan maak ik iets typisch hollands, namelijk stroopwafelcake. Opa en Oma vonden de cake echt heerlijk, hostdad heeft maar een klein stukje gehad (hij vond het lekker, maar veel te ongezond). Nou hij smaakte echt verrukkelijk…

Vrijdag (27 Okt) het weer was niet al te best dus we beginnen lekker binnen. Spelen met de auto’s want die hebben ze genoeg. Lunchen en Judd gaat slapen. Na het slapen hebben we buiten op de oprit gespeeld met stoepkrijt, het was een kleurige bende. Douchen en toen was moeder ook weer terug. Vader en moeder gingen uiteten, opa en oma zorgde voor de kids. Als gevolg dat we pas om 20.30 u aan het avond eten zaten, ze wilde eerste de kids in bed hebben liggen.

Zaterdag (28 Okt) heb ik van 8.00 u tot 17.30 u op een klein meisje gepast van 4 maand. Veel door de stad gewandeld en flesjes gegeven. S’avonds had ik met Dorette, Ellen, Joosje en Maud afgesproken op Coogee Beach we gingen namelijk lekker barbecuen. Je mag daar barbecuen van 8.00 in de ochtend tot 8.00 in de avond… Om 21.00 u naar huis gelopen en naar bed gegaan.

Zondag (29 Okt) moest ik nog een dagje op het kleine meisje passen. 8.30 u ben ik begonnen tot 17.30 u. Thuis gebeld met Jody en Tim en ook nog even met papa en mama.

Nu is het bedtijd voor mij en kan niet wachten tot woensdag, want dan zie ik Lea weer. Die komt hier even gezellig rondreizen in Australië en met oud & nieuw slaapt ze gezellig bij mij...

Liefs Dana


Reacties

Reacties

Paps en moi !!!

Ik lees wel dat opa en oma zich best veel en vaak over de kids hebben ontfermd.......ook wel logisch natuurlijk,ze kennen de jongens tenslotte voornamelijk van Skype ....maar morgen gaan die ook weer terug en dan kun je weer volop aan de bak.?
Het zijn wel lekkere boys......er mag ook wel wat inzitten ?..... je bent er tenslotte niet voor niks ??.
Je hebt weer genoeg gezellige dingen gedaan iig...... en ook wel leuk om het weekend op zo'n klein Nederlands meisje te passen......
Is toch weer even wat anders,.....en niet onbelangrijk,lekker verdienen met flesjes geven en wandelen?.
Kun je toch weer leuke dingen van doen ?.

Nou meisje heel veel plezier deze week en heel veel gezelligheid met Lea ??

Orata

Wederom weer een leuk verhaal ?

Wilma

Nou een makkie de afgelopen 14 dagen! Zo kunnen er nog meer volgen toch! Over je kleurtje zullen we ons maar geen zorgen maken, op de foto‘s ziet dat er nu al goed uit. Maar genoeg zonnecreme kan daar geen kwaad hij is erg intensief. Veel plezier met Lea!

Christiene

Je vermaakt je wel weer prima lees ik .dat moet ook ,voor dat je het weet ben je weer thuis,dus geniet er lekker van dikke kus? van ons

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!