danaaupair.reismee.nl

Hiken en picknicken

G’day,

Weekend weer voorbij, op tijd naar bed om fris en fruitig aan een nieuwe week te beginnen.

Maandag was het een nationale vrije dag (labour day) wat betekend dat ouders thuis waren. Ik was de gelukkige om te moeten werken terwijl iedereen vrij is. Ze zeiden dat ik maar een halve dag hoefde te werken, dan zou je denken rond 12.00/13.00 u ben je vrij maar NEE. Ik heb gewerkt tot 15.30 u. Maud en Joosje waren in de stad dus daar ben ik nog maar even naar toe geweest, we hebben even rond gelopen en hebben uiteindelijk gegeten bij Vapiano. Terwijl ieder normaal mens zou starten met een voorgerecht of hoofdgerecht zijn wij begonnen met een nagerecht. Na het eten zijn we naar huis gegaan en ben ik op tijd mijn bed in gegaan.

Dinsdag ben ik rustig opgestart met de jongens en zijn we later naar het park gegaan, snacks mee, drinken mee en lekker gepicknickt in het park. Na de lunch de jongste naar bed gebracht en Finn mocht met z’n iPad spelen. In de middag zijn we lekker thuis gebleven hebben we in de tuin gespeeld en aan het eind van de middag heb ik ze in bad gedaan. Na dat moeder thuis kwam heb ik een rondje hardgelopen en wat oefeningen gedaan.

Woensdag ging ik samen met Joosje, Maud en Ellen naar Rose bay gegaan. Daar hebben we een hike gedaan en we hadden een prachtig uitzicht op de skyline van Sydney. We hebben de bus gepakt naar Watsons bay en vanaf daar zijn we met de ferry terug naar huis gegaan. Donderdag ben ik met Maud en Ellen naar de Dutch shop geweest, hier heb ik even een lekkere frikadel gegeten en poffertjes. Natuurlijk kun je daar niet weggaan zonder iets te kopen, dus ik heb even twee pakken stroopwafels gekocht, dropjes en gestampte muisjes. Ik kan er dus weer even tegen aan tot Februari...

Vrijdag hadden we nog geen zwemmen want het is nog vakantie. Ik kon maar moeilijk op gang komen, ik was moe, had geen zin dus we hebben de ochtend thuis gespendeerd. Na de lunch Judd naar bed gebracht en in de middag zijn we naar het park geweest. De jongens in bad gedaan en een filmpje erop gezet. Ik moest langer op de jongens passen vandaag en had gehoopt dat beide kinderen zouden slapen wanneer ouders terug kwamen. Maar ze kwamen eerder terug dan ik had verwacht, shit plannetje mislukt om ze in eigen bed te laten slapen.

Zaterdag ben ik met Maud, Ellen en Dorette naar Luna park geweest. Ik had me er wat meer bij voor gesteld maar het stelde echt niks voor, het is een klein park met een aantal attracties voor de jongste kinderen. Daarna nog even in de stad rond gelopen en toen op tijd naar huis gegaan. Zondag hebben we gepicknickt in het park en zijn we op tijd naar huis gegaan.

Misschien is het nog wel even leuk op een paar wist-je-datjes met jullie te delen.

  • Ik bekend sta om mijn Danaatjes —> ook wel te omschrijven als te laat komen, er komen met een omweg of uitstappen op een verkeerd station
  • Het hier nu Lente is
  • De Nederlandse au pairs waar ik mee om ga gigantisch moesten lachen toen ik het woord ‘Otto (vuilnisbak)’ gebruikte
  • Enschede 16.523,67 KM verwijderd is van Sydney, jullie kunnen best langs komen zo ver is het niet. haha
  • Je de stoelen in de trein kunt draaien

Fijne zondag lieve mensen…
Liefsssssss


Reacties

Reacties

anita

een lekker rustig weekje dana is ook wel eens fijn
. hier gaat alles zijn gangetje ,henk heefft de slaapkamer van tommi behangen echt mooi geworden met die grote landkaart ,maar dat had je al gezien op facebook ,wensen jou een fijne week tot de volgende keer knuffel van ons

Nathalie&Norie

Hey lieve Daan wat fijn een relaxt weekje.
En wat fijn dat het weer iets beter word hier word het alleen maar slechte.
Wat fijn dat je zulke leuke meiden bij je hebt daar ?
Groetjes en een hele dikke kus van Nath&Norie

Papa en ikke !!!

Hallo Daan,

Voor jou zit het weekend er al weer bijna op,hier is het nu kwart voor elf.......
Straks ff facetimen als de hele familie er is,dat doen we zodat je de gezichten niet vergeet ??.
Je hebt er wat af gelopen deze week,en jammer dat de ouders al terug waren voordat de jongens sliepen......anders hadden ze iig een gedeelte van de avond in hun eigen bed doorgebracht,helaas ?.......poging mislukt !!!
Hihi leuk die wist je datjes...... mischien moet je ze maar een Twents woordenboek laten lezen ?,kunnen ze nog meer lachen ? En kwam je er nu pas achter dat de stoelen in de trein kunnen draaien???
Nou ik wens je een leuke week en we kijken uit naar je volgende blog ??

Wilma

Hé downunder, dat die meiden niet weten wat er met een "Otto" bedoeld is , vind ik gebrek aan algemene ontwikkkeling ?, Nou dan kun je de lady's nog wat van je opsteken!
Hier doet de herfst zo langzaam zijn entree, dus ook maar de kleding en schoenen daarop aanpassen, misschien heb ik toch nog wat nodig......?
Net lekker gegeten, farfalle a la Gerardo en ( zelfgemaakt!) Kersenkaramelijs na. Dat laatste klinkt als een komische kombinatie maar errug lekker! Groeten van ons beiden??

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!