danaaupair.reismee.nl

Cupcakes bakken, playdate en het weekend....

Hee lieve mensen,

Een week vliegt hier voorbij… Het was al weer maandag en de maandag en dinsdag staan in teken van zorgen voor de kids. Maandag zijn we dus ook gestart met eens rustig bij komen van het weekend, alsof ik dat nog niet had gedaan vorige week zondag… Kleren maar eens aan getrokken, zakjes met fruit klaar gemaakt en op naar het park. Het was toch best fris, maar dit kwam vooral door de harde wind. We zijn dus niet heel lang in het park geweest, maar hebben daar wel onze snack genuttigd. Thuis hebben we nog gespeeld, geluncht en Judd heb ik naar bed gebracht. Na zijn slaapje hebben ze in de tuin gespeeld en ondertussen heb ik een kopje thee gedronken. Aan het eind van de dag was het tijd om ze in bad te doen en om 17.50 u mochten ze van mij een film kijken, zoals altijd kozen ze voor Zootopia ik kan de film bijna dromen…

Dinsdag was het weer een nieuwe dag, toen de wekker ging wilde ik nog niet uitbed maar ik moest me tocht echt even uitbed slepen. Samen met de jongens ontbeten en later de spullen opgeruimd van het ontbijt. Kleren aan en lopend naar de winkel, we wilde graag koekjes of cupcakes bakken maar er was geen roomboter in huis. Deze even gehaald, jongens getrakteerd op een kindersurprise ei en toen onze weg vervolgd naar huis. Judd was onderweg inslaap gevallen dus die heb ik in bed gelegd en uiteraard werd hij wakker dan maar eerst lunchen. Na de lunch heeft hij nog even gespeeld en om 13.00 u heb ik hem toch maar eens in bed gestopt, het duurde even voordat hij in slaap viel. Terwijl Judd in bed lag heb ik samen met Finn de cupcakes gebakken, allen jammer dat hij ze niet lekker vind. Ik snap het niet hoor, ze smaken namelijk heerlijk. In de middag had ik met Kimberley (Nederlandse au pair uit Almelo) en haar kids afgesproken een playdate noemen ze dit. Haar kinderen zijn 2 jaar en 4 jaar, bijna hetzelfde als mijn kindjes. Ze hebben heerlijk gespeeld en om 17.10 u zijn we naar huis gelopen, voordeel dat het nu langer licht blijft zo kunnen we langer buiten spelen. Thuis de kinderen in bad gestopt en toen kwam moeder al thuis.

Woensdag beginnen we de dag met Zumba, dit keer had Marleen de auto niet dus we moesten met de bus. Wat was dat een ramp zeg, bij mijn huis was de bus al bijna 10 minuten te laat hierdoor heb ik mijn aansluiting gemist. De bus reed echt net voor m’n neus weg, hoe zuur is dat…Gelukkig was het niet heel ver lopen naar Tamaram Beach, ik had voordat ik daar al een goeie warming up gehad. Na de les samen met Marleen de bus teruggepakt naar huis. Gedoucht, geluncht en toen de bus gepakt naar Bondi Junction. Er moesten nieuwe broeken gekocht worden, nou wat een regelrechte ramp zeg. Uiteindelijk heb ik 1 broek gevonden, maar de broek is niet afgestikt aan de onderkant dus ik moet hem wel omslaan anders voel ik me net pipo de clown. Toen ik weer thuis kwam heb ik nog weinig gedaan.

Donderdag was ook een vrije dag voor mij, eerst heb ik even een wasje gedraaid. Donderdag is namelijk wasdag. Om 10.45 u ben ik richting Coogee gelopen, daar had ik afgesproken met Marleen en Benjamin (een mannelijke franse bro-pair). Benjamin had een auto dus we zijn naar Watsons Bay gereden en hebben daar een hike gedaan. We dachten dat de hike ging van Watsons Bay naar Rosebay, maar we hebben eigenlijk een rondje Watsons Bay. Tijdens de hike zag ik iets in het water bewegen, dacht dat het een dolfijn was maar na goed te hebben gekeken zijn we tot de conclusie gekomen dat het geen dolfijn was. Maar wat was het dan wel? Wij denken dat we een zeeleeuw hebben gezien, ik heb jammer genoeg geen foto kunnen maken om het te kunnen bevestigen. Aan het eind hebben we een ijsje gehaald, ik had gekozen voor ‘Brownies are forever’ hier zaten gewoon grote stukken brownie in, echt hemel op aarde. De tweede smaak waar ik voor had gekozen viel eigenlijk een beetje tegen als je had gezegd dat het gewoon vanille was had ik het ook gelooft maar het was ‘white chocolate’. Thuis nog even een work-out gedaan en toen lekker gedoucht. De dagen gaan hier zo snel, dat kan ik je bijna niet uitleggen.

vrijdag was nanny erg vroeg voor de zwemles, ik had m’n ontbijt nog niet gemaakt maar ik mocht rustig aan doen. Ze zette de kinderen vast in de auto en toen heb ik even twee boterhammen gemaakt. De jongens hebben zwemles gehad en toen we thuis kwamen van de zwemles hebben we even in het kleine park gespeeld. Lunchtijd en Judd naar bed gebracht en toen mocht Finn even op z’n iPad. Nou het was erg gezellig Judd was met z’n verkeerde been uit bed gestapt, niks was goed en hij was erg aan het mopperen. Nou ja mooi laten mopperen zolang hij maar niet huilt. Lekker buiten in de tuin gespeeld en aan het eind van de middag de jongens nog even in bad gestopt. Pyjama aan en dan zijn ouders ook al weer thuis en zit mijn dag erop. Vandaag was Lotte jarig dus we hebben haar verjaardag in de Scary Canary gevierd. Om 10 uur hadden we daar afgesproken, maar voor de tijd eerst nog even drankjes drinken. Om half 3 lag ik dan eindelijk in mijn bed en ben meteen in slaap gevallen.

Zaterdag begin ik de dag rustig, ik probeer eerst uit te slapen maar ik was al om kwart voor 8 wakker door de kinderen. Wel blijf ik lekker in bed om nog even proberen een dutje te doen. Om half 10 even ontbeten en om kwart over 1 had ik afgesproken met Joosje en Maud. Chillen op Bondi Beach stond er op de planning. Voordat we dat gingen doen zijn we eerst langs Bondi Ink geweest om te vragen hoe duur het is om een tattoo te laten zetten. Joosje wil misschien 2 tattoo’s en ik wil 1 kleine tattoo. Nu hoor ik jullie wel denken, wat Dana een tattoo? Wees gerust het zal een klein palmboompje worden ergens op m’n voet. Daarna even naar de Woolworths eten gehaald en toen zouden we twee andere meisjes zien op Bondi Beach. Joosje en Maud kende ze al. Op het strand gelegen tot kwart voor 4 en toen lekker naar huis.

Zondag wilde ik op tijd gaan hardlopen maar toen ik wakker werd om 8.00 u had mijn telefoon nog maar 1% accu. Die accu van mij is echt waardeloos, maar even laten vervangen aankomende week, in de hoop dat deze het langer uit houd. Uiteindelijk ben ik om 10.45 u naar buiten gegaan voor een run, de eerste KM ging ik echt als een speer daarna was het een hel en zou een slak zelfs nog sneller zijn geweest. Terug thuis even ontbijt gemaakt en begonnen aan mijn 30 days abs en leg challenge. Later in de middag nog even naar buiten geweest om een stukje te wandelen en series gekeken. Weetje dat het vandaag gewoon vaderdag is hier.

Till next week…

Liefs Dana


Reacties

Reacties

Paps en mams

Zo de weken gaan echt supersnel,nog steeds geen autogereden zie ik?Mischien toch maar eens doen of niet?....Dan kun je met de jongens ook eens een ander park of speeltuin bezoeken......of een keer met ze naar het strand...... Maar wel een supermooie stek waar je zit hoor. Ach en ieder kind stapt wel eens met zijn of haar verkeerde been uit bed,dat trekt van zelf wel weer bij ?.Dan wel weer jammer dat er geen tante in de buurt is die ff je broek korter kan maken....... maar aan 1 broek heb je natuurlijk ook niet veel ...... deze week mischien toch nog maar een middagje winkelen om een broek te scoren,maar als je moet dan vind je natuurlijk niks naar je zin.....maar ach wie weet zie je er straks wel 1 die je aan staat,en als het weer beter word dan heb je genoeg zomeroutfits bij je ....??
.

Orata

pffff wat gaat een week toch snel ..... voor je het weet heb je weer een nieuw verslag geschreven !
Altijd weer leuk te lezen .
en fijn dat je je nog prima vermaakt !
Lieve groet Orata

anita

heey dana
ook hier gaan de weken vlug voorbij zo zit je in zeeland en zo ben je weer thuis
we hebben een leuke vakantie gehad met tommi hanneke en hans met mooi strandweer alleen woensdag de hele dag motregen gehad , maar was ook wel even fijn kon de huid even rust ktijgen en lekker even geshopt in sluis
we lezen dat je je goed vermaakt en dat is heel mooi
kijk uit naar je volgende verhaal ,wij wensen je een fijne week groetjes en dikke knuffel van ons xxx

Christiene

Hoi liever dana .. mooi verhaal weer ,maar jeetje wat gaat dat snel zeg dat je daar zit,voor dat je weet ben je al weer terug . Maar liever schat nog veel plezier daar verder maar ach dat gaat wel lukken

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!