danaaupair.reismee.nl

Nog 4 weken!!

Hallo lieve mensen,

Nog vier weken en ik zal in het vliegtuig stappen naar Sydney (Australië). Om precies te zijn vertrek ik 9 Juli om 21.20 uur, de eerste vlucht zal 10 uur en 45 minuten duren, dan ben ik in Seoul (Zuid-Korea). Hier heb ik 3 uur en 40 minuten de tijd om het goede vliegtuig naar Sydney te vinden, moet te doen zijn dacht ik zo.. De tweede vlucht van Seoul naar Sydney zal ook nog zo'n 10 uur en 45 minuten in beslag nemen. Om uiteindelijk op 11 Juli om 06.15 uur mijn voeten op Australische bodem te zetten. Dan kan ik eindelijk eens met eigen ogen zien hoe het er bij de douane aan toe gaat.

Ik wordt opgehaald van het vliegtuig en wordt naar het hostel in Sydney gebracht. 11 Juli heb ik de hele dag de tijd om Sydney vast te ontdekken, als de jetlag geen roet in het eten gooit. 12 Juli begint de introductie, deze dag wordt er een mooie wandeltocht gemaakt. 13 en 14 Juli zal er genoeg geregeld moeten worden en krijgen we EHBO.

!! Voor de mensen die nog niet weten wat ik ga doen in Australië !!
Ik ga voor 6 maand aan het werk als Au pair. Het gastgezin woont in een wijk dichtbij Sydney & met 15/20 minuten dichtbij het strand. Hier zal ik vast en zeker vaak te vinden zijn en misschien wel de nodige golfjes met een surfplank proberen te pakken. Al denk ik eerder dat ik meer in het water lig dan dat ik op de surfplank sta.

Ik zal voor 3 dagen per week de zorg hebben voor 2 jongetjes van 2 en 4 jaar oud. Ik woon in deze tijd bij het gastgezin in huis, hier zal ik mijn eigen slaapkamer en badkamer hebben. Naast de zorg voor de jongens zal ik ook een handje moeten helpen in de huishouding. Kost en inwoning is gratis en daarnaast zal ik nog een zakcentje verdienen om leuke dingen mee te gaan doen.

Nog 4 weken in Nederland genieten en zorgen dat ik iedereen nog zie voordat ik wegga. Ik ga nog een paar leuke feestjes hebben voordat ik het vliegtuig instap & het afscheidsfeestje staat ook al gepland.

Ik zal snel weer een update plaatsen, de eerst volgende keer zal hoogst waarschijnlijk in SYDNEY zijn.

Liefs Dana

Reacties

Reacties

Marielle

Gaaf Dana!

Anita van der burch

Lieve Dana
Wij wensen jou een grandioze tijd in Australië en zullen jou ook volgen op je Blog.
Maak er een mooie tijd van, maar jou kennende zal dat wel goed komen
Liefs van ons en goede reis

Maureen van Sloten

Lieve Dana,
Wat onwijs gaaf en vooral stoer (vind ik)!!!!!
Ik wens je een super leuke tijd en vergeet niet te genieten.

Linsy motherfocker kleinhout

Superrr Daan
Je gaat vast en zeker een geweldige tijd hebben!!!
Ben benieuwd naar je blogs, ik hou ze in de gaten,
Laatste feestjes gaan we eens even goed afsluiten??????????????????????

Inge

Wat gaaf Dana, heel veel plezier en succes!!

monique ter Heide

Super gaaf Daan, geniet van de heerlijke tijd daar en ik ga je reisverhaal zeker volgen.

Rachel

Ben trots op jou aapie! Die laatste feestjes worden er een paar die je nooit meer zult vergeten ????

Bjorn Nathalie&Norie

Lieve lieve schat wij zijn super trots op je dat je dit doet! Die jongens zijn in goede handen
Je bent een topper.
Norie vind het niet zo heel erg leuk dat je weg gaat ze zal zeker nog vaak vragen Dana nagels lakken
Lieve schat je kunt het ik hou van je dikke kus

Petra Harhuis

Wat leuk Daan!!
Wat een mooie uitdaging/kans en super stoer natuurlijk..
Veel plezier en genieten..
Liefs

Henriëtte Nijhoff

Lieve Daan, heel veel plezier met dit grote avontuur. Wij gaan je volgen hoor. Wel terug komen hoor????. Op je vrije dagen heerlijk op het strand daar,geniet ervan meid en pas goed op jezelf! Liefs Marcel en Henriëtte.

Vera

Lieve Daan! We gaan nog even een goed feestje vieren en daarna ga je dan een super tof avontuur tegemoet! Ik ben jaloers op je ????

Roosmarijn

Super gaaf!! Ik ga je zeker volgen!! Heel veel plezier, en geniet!!

Karin Eleveld

You go girl(serieus,het gaat nu echt heel snel).......supergaaf om die uitdaging te pakken ??????. Ga er heel erg van genieten en heel veel zien ????????

Sandra

Wat knap van je???? ben heel benieuwd hoe je het daar hebt
Veel succes

Wilma

Nou dat was me het weekje wel weer! Met zoveel lekker dingen moeten die kalorien (= kleine wezentjes die je kleding laten krimpen) er weer uit! Elke KM is er eentje langzaam of snel.

Wilma

Hoi Dana, ook de kerstboom in het Victoria Building is een Must! Dus ff gaan kijken!
Wij zitten bij 27 C in St.Lucia, zijn vandaag vanuit Swaziland hierheen gereden. Vanmiddag Cape Vidal gezien met onderweg koedoe’s, zebra’s ,waterbuffels een een neushoorn gezien vanuit onze eigen auto! Morgen Hippo’s en Crocodiles spotten tijdens een boottocht.
Wisten we toch dat je de boys in hun eigen bed zou krijgen ??? levert je zeker een bonus op anders ? bedankt voor je leuke verhalen en de groetjes van ons beiden uit Zuid Afrika .

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!