danaaupair.reismee.nl

My last week as an au pair

Heeeey lieve mensen,

Dit was het dan, mijn au pair maanden zitten erop. Ik kan er veel over vertellen, denken en ik denk dat jullie al veel hebben gehoord, ik heb het zeker naar mijn zin gehad hier en ik had deze ervaring zeker niet willen missen maar ik ben blij dat het erop zit. Ik weet zeker dat ik de jongens wel ga missen hoor maar al het andere ga ik niet missen. Ik ben klaar om te reizen en kan dan ook niet wachten tot het woensdag is en ik richting het vliegveld kan vertrekkenā€¦ Vanaf woensdag start de reis, ik ga proberen om regelmatig een update te plaatsen maar het zal nu toch wat minder worden!

Maandag 15 Januari ben ik samen met de jongens naar het park geweest en daarna hebben we nog een rondje gewandeld. Dat wandelen was wel op slakken tempo want Judd wilde graag zelf lopen, nou helemaal prima. Na de lunch werd Finn opgehaald door oma want er moest een bezoekje gebracht worden aan het ziekenhuis, een infectie aan zā€™n oor. Judd heeft heerlijk geslapen en toen hij wakker werd heb ik even met hem geknuffeld. Toen Finn weer thuis was hebben we een filmpje gekeken om daarna onder de douch te springen zodat ze weer helemaal schoon zijn voordat papa en mama weer thuis komen.

Dinsdag 16 Januari nog een dagje voordat ik twee dagen vrij heb. Ik wilde naar een park iets verder van huis maar het weer gooide roet in het eten. Dan maar naar het winkelcentrum om daar in de playground te spelen en ik had ze macdonalds beloofd vorige week en dat vergeten ze zeker niet hoor. Voor lunch macdonalds gehad, daarna de bus naar huis gepakt en Judd in bed gelegd. Finn heeft een filmpje gekeken zodat ik mijn lunch kon gaan etenā€¦ Na dat Judd uit bed kwam hebben we een rondje gelopen, Finn op zā€™n step en Judd heeft weer de hele weggelopen en de hele middag droog gebleven. Hij had geen luier aan dus ik was een beetje bang dat het mis zou gaan en had schone kleren en een luier mee genomen. Schouder klopje voor mij dat ik hem zindelijk probeer te krijgen, gelukkig mag de andere au pair het afmaken. Tijdens de wandeling kwamen we langs een park, daar hebben ze nog heerlijk gespeeld voor dat we weer terug liepen naar huis. Thuis douchen en met een filmpje op de bank.

Woensdag 17 Januari, heerlijk uitgeslapen en daarna even naar het winkelcentrum geweest. Ik had in de maanden dat ik hier zat kleingeld gespaard dus ik moest dat even storten. Nog even een rondje door de Kmart gelopen, dat is mijn lievelings winkel hier geworden. Thuis verder met mijn serie en lekker chillen.

Donderdag 18 Januari heb ik uitgeslapen en ben ik in de middag met de nieuwe au pair naar het strand geweest. Daar hebben we even lekker in de zon gelegen en aan het eind van de middag weer naar huis, douchen en lekker serie gekeken.

Vrijdag 19 Januari whoeeeeeh mijn laatste dagā€¦ In de ochtend had ik het badje voor de jongens op gezet, na dat de film was afgelopen hebben ze in het water gespeeld en met waterballonnen gegooid. Toen kreeg ik een berichtje van mijn hostmom dat oma ons om 12 uur op zou halen om naar het zwembad te gaan. Kids waren al ready, ik heb me even snel omgekleed en lekker met de kids naar het zwembad. Om 4 uur waren we weer thuis, de kids waren helemaal kapot dus lekker een filmpje gekeken en om 5 uur heb ik de kids lekker onder de douche gedaan. Daarna hebben we zitten tekenen en toen was moeder al weer thuis. In de avond een filmpje gekeken.

Zaterdag 20 Januari ging ik samen met Ellen en Joosje naar Bondi Beach. We hadden op Bondi junction afgesproken en zijn toen samen verder gereden naar Bondi Beach. Hier hebben we lekker in het water liggen dobberen en aan het strand liggen bakken. Daarna zijn we naar de stad gegaan en ging Ellen naar huis en heb ik samen een burger gegeten met Joosje van Hungary Jacks, nou die viel niet helemaal lekker. ā€™S avonds gedoucht en in bed een filmpje gekeken.

Zondag 21 Januari nieuwe dag, ander strand. Vandaag zijn we naar Manly Beach geweest samen met Joosje, Ellen en Claire. Daar hebben we weer in het water liggen dobberen en aan het strand liggen bakken, dus bereidt je maar voor met wat voor een kleurtje ik terug komā€¦ In Manly hebben we gegeten bij MOO (onze favoriete burgertent) alleen gingen we vandaag niet voor een burger maar alleen voor de patat, we hadden niet zoā€™n honger. Maar een toetje past altijd en we hebben gekozen voor een frozen yoghurt en toen de ferry gepakt naar Circular Quay. Daar heb ik gedag moeten zeggen tegen de meiden, maar gelukkig zie ik ze in Nederland weerā€¦ Nu lig ik op bed en ga ik een filmpje kijken.

Fijne zondag mensenā€¦
Liefs Dana

Reacties

Reacties

EsmƩ

Time flies!! Hele fijne en vooral plezierige reis gewenst!?

Henriette Nijhoff

Weer een ervaring rijker Dana. Nu genieten van het reizen, heel veel plezier! Groetjes van ons.

Pap and me ?

Wat een mooi avontuur ,die maanden als aupair pakken ze je niet meer af,en al die ervaringen die er mee gepaard gaan ook niet ??.....
En je zult zeker de boys gaan missen,en je hebt toch wel het een en ander bereikt met het slapen bijv...(ben benieuwd of de nieuwe supair de draad ook oppakt),en een begin gemaakt met de zindelijheidstraining van Judd,....maar je leeft toe naar het reizen.....dus als je nog 3 maand langer had moeten werken had je het vast ook nog steeds leuk gevonden maar klaar is klaar....!!! Nu reizen en vakantie vierenāœˆļø ????ā€ā™€ļø??ā›“.....
Woensdag op naar Cairns....,donderdag de camper ophalen en dan de Australische highways onveilig maken samen met Demi.....ga vooral genieten samen,rij voorzichtig(voor het geval je het nog niet wist..... ze rijden daar LINKS ????),en maak vooral heel veel fotoā€™s .
Een hele goeie,fijne en mooie reis gewenst en de groetjes van papa en mij en we houden contact ??

anita en henk hanneke en hans

hoi dana
hier een berichtje uit cadzand wij zijn gezellig een weekje in zeeland met ons 4 tjes . heerlijk dat nu het grote avontuur kan beginnen , wij wensen jou en demi een hele mooie reis ga lekker veel zien maar goed oppassen, en kom heelhuids weer terug in nederland dag meisje veel plezier dikke kus van ons

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!