danaaupair.reismee.nl

Bios, sealife en vooral veel niks doen…

Heeeeey,

Ben ik dan weer met een nieuwe blog. In deze blog is er eigenlijk niet heel veel bijzonders gebeurd maar dat mogen jullie natuurlijk zelf beoordelen…Nu ik dit plaats gaat morgen mijn laatste week werken als au pair in, deze week kan mij natuurlijk niet snel genoeg gaan. Het scheelt natuurlijk dat ik maar 3 dagen in de week werk, het is dus af te zien.

3 Januariwas het weer niet al te best dus ben ik in de middag samen met Sahronna naar de bioscoop geweest in Randwick. Dit is een kleine en redelijk goedkope bioscoop, daar hebben we de film Pitch Perfect 3 gekeken. Daarna hebben we nog even iets gedronken en toen lekker naar huis gegaan.
4 Januari ben ik rustig begonnen, eerst uitgeslapen, was gedraaid en daarna even naar het winkelcentrum geweest. Thuis lekker een filmpje gekeken, geen boeiende dag.

6 Januari samen met Ellen een dagje op het strand gelegen. Zo hier en daar wat verbrande plekjes maar zoals Dorette altijd zegt ‘ieder tomaatje wordt een chocolaatje’. In de avond extra oppassen en zonder problemen en gezeur de jongens in eigen bed gelegd…
7 Januari laten we eens gek doen en nog een dagje aan het strand te gaan liggen. Dit keer kiezen we er wel voor om in de schaduw te gaan liggen, want verbrand zijn is niet heel erg prettig. De ferry teruggepakt naar Circular Quay voor het eten hebben we even iets gedronken bij een gezellig barretje om daarna lekker een burger te eten. Naar huis, gedoucht en nog even met mama gebeld.

8 Januariga ik samen met opa en oma uit Engeland en de kids naar Sealife. We gaan met de bus en vanaf de bushalte is het nog zo’n 15 minuten lopen naar Sealife. Daar een aantal uur rondgelopen en volgens mij vielen de pinguïns het meest in de smaak. Je gaat met een bootje langs de pinguïns en dit vonden ze echt geweldig. Na dat we alles hadden gezien moest er natuurlijk nog gegeten worden en laat er nou net een Maccas (Mcdonalds) in de buurt zijn dus daar even geluncht. Na de lunch nog even in het park gespeeld en toen hebben we de bus weer terug gepakt naar huis. Thuis lekker rustig aangedaan, gedoucht en met een filmpje op de bank gekropen, ze waren kapot.

10 Januari ik start de ochtend met wat sporten maar mijn energielevel is vrij laag… Dus ik hield het al snel voor gezien. Lekker douchen en even een kijkje nemen in het winkelcentrum, na dat ik terug ben even iets gegeten en lekker rustig aan gedaan de rest van de middag. 11 Januari gestart met een maar oefeningen, wasjes gedraaid en naar Maroubra gelopen om daar even iets te drinken samen met Sahronna. De rest van de middag niks gedaan.

12 Januariging ik in de avond samen met Ellen en Dorette iets drinken in de stad, het was Dorette haar laatste avond dus we moesten even afscheid nemen en dat kun je het beste doen met een drankje. We zaten bij een super gezellige rooftop bar en ik lag redelijk op tijd in bed.

13 Januariheb ik uitgeslapen, filmpjes gekeken in bed en vast wat dingen uitgezocht en in m’n koffer gestopt. Ik ben echt benieuwd hoe zwaar m’n koffer is als alles erin zit, je verzameld in 6,5 maand toch meer dan ik had gedacht. We gaan het zien… Vooral veel op bed gelegen met een filmpje.

14 Januari zou ik met Ellen de blue mountains een bezoekje brengen maar dit verliep jammer genoeg toch iets anders. Dan lekker uitslapen en hardlopen om de dag goed te beginnen. Eenmaal thuis even ontbeten, gedoucht en toen ben ik nog even naar het winkelcentrum gegaan. Straks nog even met papa en mama bellen, slapen en dan beginnen aan mijn laatste weekje werken. Ik hang echt de vlag uit als het vrijdag 18.00 u is…

Nog maar 44 Dagen dan zet ik mijn voeten weer op Nederlandse bodem, dus voor alle ongeduldigen maak maar even een aftelkalender…

Liefssssssss en tot de volgende blog

Reacties

Reacties

Wilma

Geniet er nog maar even van want het echte leven begint ook weer als je “back home “ bent!
De dagelijkse sleur is er zo weer, heeft natuurlijk ook weer iets vertrouwds maar....
En er moet weer meer in beweging komen geloof ik want filmpjes, drankjes en hapjes eten gaan natuurlijk niet schadeloos aan je voorbij ?. Groetjes vanuit een mistig en fris ⛷

Paps en me ??‍♂️??

Ja ja,wat is het snel gegaan zeg...zo moet je nog 8 weken werken en nu ben je al met je laatste weekje bezig.....!!!
Jammer dat je de blue mountains niet nog ff mee hebt kunnen pakken voor de tweede ronde, maar ach wie weet is het volgende week nog een dag wat minder in het weekend en kunnen jullie het alsnog doen.....
En dan kan volgende week jullie roadtrip beginnen....
En kunnen we mischien toch nog jullie trip volgen op je blog.......en maybe alvast wat foto's zien....
Geniet nog even van je laatste weekje met de boys,en ga nog wat gezelligs met ze doen.......
Groetjes en liefs van ons ??

Carin

Meisje wat gaat de tijd snel.
Nog 44 dagen schrijf je en dan ben je weer in (het koude mistroostige) Nederland.
Geniet nog van alles wat komen gaat hè!!
Enne...indien mogelijk. ...laat je ons een béétje meegenieten door die ontzettende leuke blogs van jou.
Veel plezier....XXX

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!