danaaupair.reismee.nl

Chocolade fondue, bowlen, lasergamen & tweede surfles

Hi,

Maandag ben ik met de jongens naar het park geweest in Darling Harbour, hier hebben ze een groot park waar ze zich lekker konden vermaken. Naast een groot gedeelte waar ze kunnen schommelen, van de glijbaan af kunnen hebben ze ook een deel met water en laat het nou net heerlijk weer zijn. Ze hebben zich daar heerlijk vermaakt met als resultaat twee vermoeide kinderen, Judd viel op de terug weg in slaap en Finn heeft de rest van de middag heerlijk uitgerust. Douchen en toen kwam moeder ook al weer thuis. Dinsdag ben ik in de ochtend met de jongens naar het park geweest en in de middag hebben we een disco gehouden.

Woensdag begin ik mijn dag met zumba om daarna naar paddy’s market te gaan met Dorette en Joosje. 2 december gaan we namelijk sinterklaas vieren met een groep Nederlandse meisjes, we gaan het dobbelspel doen. Daarvoor moesten we 2 cadeautjes hebben van samen 10 dollar, die hebben we even gescoord hoor.

Donderdag heb ik samen met Sahronna een hike gedaan in La perouse, bovenop hadden we een mooi uitzicht over de hele oceaan. Ondertussen kwamen we nog een ‘boswachter’ tegen die zei als we iets verder doorliepen dan was er een mooi klein strandje maar die hebben we niet gezien of we waren te blind en zijn er langs heen gelopen. Na de tijd even geluncht en doorgereden naar Little bay, super schattig klein strand waar geen golven zijn daar hebben we nog even gezeten en toen richting huis vertrokken.

Vrijdag weer zwemles met de jongens, dit keer niet vroeg. Na de zwemles naar huis, geluncht en Judd naar bed gebracht. Eind van de middag nog even naar het park geweest en toen kwamen vader en moeder ook al weer thuis. Ik heb me omgekleed, gegeten en toen richting de stad vertrokken. Het is Maud haar laatste weekend we hebben in de stad een chocolade fondue gedaan en een drankje gedaan in de cruise bar.

Zaterdag heb ik uitgeslapen en ben ik samen met Ellen en Joosje naar paddy’s market geweest. We hebben bij burger project even iets gedronken en toen zijn we richting Vapiano gegaan daar zou Maud komen. Gegeten, cocktails gedronken en we hebben gebowld en 4 potjes lasergame gespeeld. Wij waren het Roze team en wie hebben van de 4 potjes 3 gewonnen? Tuurlijk het roze team. Tijdens dit spel gaat er altijd een knopje bij mij om en wordt ik super fanatiek want ik wil natuurlijk gewoon winnen.

Zondag was het tijd voor een tweede surflesje. Wetsuit aan en hup het water in, deze golven waren wel iets anders als afgelopen week. Ze waren hoog en super sterk, dus ik heb veel water gehapt maar alsnog wel een aantal keer op m’n surfboard gestaan. Thuis gedoucht en lekker gegeten om daarna dit blogje voor jullie te typen.

Fijne zondag en tot volgende week…

Liefs Dana

Reacties

Reacties

Sip en Karin ?

He surfchick.... ??‍♀️,??‍♀️

Nu nog maar 9 weken...... en dan ga je verder reizen......,wat gaat de tijd toch snel....
En nu alweer afscheid genomen van een van de meiden.....
Maar ja that's life ?.
En wat leuk dat jullie toch nog een beetje sinterklaas vieren.......
Hopen dat de pepernoten nog op tijd zijn dan???
En anders eet je ze maar op het strand ??
Iig hebben jullie een goed gevuld weekend gehad en leuke dingen gedaan.
Nu het surfen nog een beetje beter onder de knie krijgen,maar daar heb je nog mooi een paar weken de tijd voor.
We zijn blij dat je nog steeds plezier hebt en wensen je(samen met Demi),veel plezier met het plannen van jullie reis,want alle highlights moeten natuurlijk wel gezien worden want je komt er niet zo snel weer??.
Maar een leuke week en we kijken uit naarvje volgende blog ?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!