danaaupair.reismee.nl

Stappen & TimTam tour...

Heeeey,

Jezus wat gaan de weken en weekenden hier snel zeg, maar dit zeg ik natuurlijk wel vaker. Jullie vragen je vast wel eens af of ik het thuis niet eens mis, natuurlijk wel maar ik vermaak me hier ook prima en voordat ik het weet zit ik in een winterachtig Nederland... Brrrr krijg het al koud als ik er aan denk.

Maandag en Dinsdag waren vrij pittige dagen. Finn was z’n oren namelijk verloren dus dan wordt luisteren vrij lastig, als gevolg dat we maandagochtend niet naar het park zijn gegaan omdat we z’n oren moesten zoeken. Dus ik werd eigenlijk gillend gek, maar ik leef nog… In de middag zijn we naar het park geweest, heb ik de jongens in bad gedaan. Dinsdag zijn we in de ochtend naar het park geweest en in de middag ook daar heb ik samen met Kimberly en haar jongens afgesproken. De jongens hebben zich heerlijk vermaakt en wij hebben lekker kunnen kletsen. Maar omdat we de oren van Finn nog niet hadden gevonden ben ik eerder naar huis gegaan omdat hij niet kon luisteren. Gelukkig was moeder al om 17.30 u terug en heb ik de jongste nog even in bad gedaan.

Woensdag waande ik me even in NL met al die regen. In de ochtend naar de zumba les geweest, samen met Marleen vanaf Tamarama Beach naar Bondi Beach gelopen daar de bus gepakt naar Bondi Junction even in het winkelcentrum gelopen en toen lekker naar huis gegaan. Wat doe je als het regent? Juist lekker serie kijken in huis en je kamer opruimen… Donderdag heb ik ook vrij weinig gedaan… Ik ben even naar het winkelcentrum geweest en daarna lekker serie gekeken in bed. s’avonds kwam de moeder en stiefvader van Alex (hostdad) aan in Sydney, hij heeft hun samen met Finn opgehaald van het vliegveld. Ik heb zijn ouders de volgende dag pas ontmoet want ik lag op het moment dat ze thuis kwamen al in bed.

Vrijdag was het weer zwemles voor de jongens. Oma was een beetje laat vandaag dus we moesten ons een beetje haasten. Beide jongens hebben weer goed hun best gedaan. Na de zwemles zijn we naar huis gegaan en hebben we thuis gespeeld. Na de lunch ging Judd naar bed. Om half 4 waren opa en oma van Engeland weer thuis en heb ik een beetje kunnen rusten. Toen ik vrij was heb ik me even klaar kunnen maken want we zouden gezellig gaan stappen, voor het stappen moeten er eerst wijntjes gedronken worden deze keer deden we dat bij Dorette. In de stad zijn we eerst bij een Ierse pub geweest, daar hadden ze halve liters bier voor 7 Dollar. Ja ik heb ook bier gedronken. Of ik het lekker vond? nee niet echt maar het was wel goedkoop, deze heb ik samen met Maud gedeeld. Klein probleempje toen we de Star bar in wilde dus onze plannen hebben we gewijzigd en zijn we naar de Scary Canary geweest. Ik lag om half 4 in bed.

Zaterdag had ik graag even uit willen slapen maar ik gok dat ik rond 8.00 u werd gewekt door de oudste maar ik deed net alsof ik nog sliep. Dat deed ik niet, maar ik had wel gehoopt dat ik nog in slaap zou vallen. S’middags heb ik samen met Joosje en Ellen gegeten bij Vapiano maar we waren allemaal zo moe dat we maar snel weer naar huis zijn vertrokken. Thuis vooral heel fijn in bed gelegen met een serietje.

Zondag ben ik samen met Joosje, Maud, Ellen en Dorette naar de Tim Tam Factory geweest, je kunt het omschrijven als een opendag. We konden door de fabriek lopen en zo konden we volgen hoe de Tim Tam’s gemaakt worden. Heel fascinerend om te zien en je zou me daarom ook zo een hele dag voor zo’n machine kunnen zetten. Na een 1,1 km duurde wandeling door de fabriek kregen we aan het eind nog een goed gevulde goody bag mee naar huis. Deze wordt even verstopt ergens in m’n kamer, wanneer zo’n pak open is gaat ie ook zo leeg. Dus dat moet ik even proberen te voorkomen. In the rocks hebben we bij ribs & burgers nog even lekker spareribs gegeten, maar ze kunnen niet tegen jou spareribs op Mama… Eenmaal thuis nog even gebeld met papa en mama en met Rachel.

Nu is het voor mij lekker tijd om te slapen…

Fijne zondag
Liefssssssssssss

PS: Morgen zal ik nog even een aantal foto's op FB zetten van de laatste tijd.


Reacties

Reacties

anita

heey daantje leuk om weer te lezen maar wat zijn Tim Tams?hier is het vandaag ook prachtig mooi weer 23 graden en dat op 15 oktober mag van mij zo blijven het hele jaar . wens je een fijne nieuwe week en voor straks slaap lekker

doei daantje xxx henk en anita

Your parents !!!?

Pffff het begin van de week heel wat afgezocht om Finn zijn oren te vinden ?.....
Maar ondanks dat vind ik het wel een leuk ventje ?.
En het zijn ook nog kids dus ze moeten ook nog wel wat leren.....
En wat het weer betreft....ook hier heeft het voorjaar regenachtige dagen....nu het najaar is(herfst),zit ik lekker buiten onder de overkapping met een watertje,gewoon omdat het kan want het is tenslotte ook zondag?
En hoezo konden jullie de Starbar niet in? En Dana en bier....? Ik d8 dat ik het niet goed had gelezen ????......
En een rondleiding ,met na afloop een tas Tim tams mee naar huis....wie wil dat nou niet.
En als je de verleidingbniet kunt weerstaan.....gewoon voor algemeen gebruik in de kast leggen ???
Het was weer leuk om je blog van de afgelopen week te lezen en ben heel benieuwd naar de foto's .
Nou een dikke knuffel van ons en tot apps ???

Orata

Altijd leuk om je verhalen te lezen Dana !
Ik heb het idee dat je het zeer zeker naar je zin hebt ! Fijn ?
Uitkijkend naar je volgende verhaal en foto’s ?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!