danaaupair.reismee.nl

Warmer wordend weer en mijn tattoo…

Hi people,

Zijn we weer vanuit een steeds warmer wordend Australië. Afgelopen week heb ik overdag geen jasje aangehad, daar wordt ik altijd heel erg blij van. Het weekend hebben we mogen genieten van echt zomers weer. Succes met lezen en ik wil jullie zeker niet jaloers maken met het weer maar bij mij voelt dit heel goed. Steeds kouder weer bij jullie en steeds warmer weer aan deze kant.

Maandag en Dinsdag zijn mijn werkdagen. Ik ben naar het park met ze geweest, we hebben het winkelcentrum bezocht. En vooral lekker veel gespeeld. Na het winkelcentrum gaan is nog wel een uitdaging, voordat we weggaan begint het al ‘Can I have a toy’ of ‘Can I have candy’. Daar trap ik natuurlijk niet in, ik maak een afspraak met hem in de hoop dat hij zich daar aan houd. In het winkelcentrum hebben ze nog even in de playground gespeeld om daarna richting huis te gaan.

Woensdag begin ik aan het strand van Tamarama een benen-workout om daarna actief mee te doen aan de Zumba. Nou dat moet ik toch maar even veranderen want eerst je benen trainen voordat je gaat zumba-en is niet echt een succes. De spieren waren al erg vermoeid. Aan het strand samen met Marleen even genoten van een lekkere smoothie en toen met de bus naar Bondi junction even iets te eten gehaald en door naar huis. In huis even gegeten, daarna lekker gedoucht en toen verder met mijn favoriete serie. Donderdag ben ik naar de stad geweest, heb ik kaartje gehaald voor Lotte (die gaat ons al verlaten) en heb ik geluncht in het park met uitzicht op de harbour bridge en het opera house.

Vrijdag was het weer zwemdag, na het zwemmen zijn we naar het park geweest daar hebben we gespeeld tot aan lunchtijd. Thuis eten gemaakt voor de kinderen en na het eten Judd naar bed gebracht. Finn heb ik ook naar bed gebracht want die was een klein beetje ziek, hij heeft niet geslapen maar wel even gerust. Zo had ik ook even rust en kon ik ook even lunchen. In de avond samen met Joosje, Maud, Demi, Ellen, Dorette, Lotte en Esmee naar Manly geweest. Het was Lotte haar laatste avond in Sydney we hebben samen even een cocktail gedronken en toen zijn we weer terug gegaan naar huis. Voordat ik echt bij de dames aan kon sluiten moest ik eerst onaangekondigd langer oppassen, zo had ik een werkdag van 7.30 tot 19.30 u.

Zaterdagde dag van het pijnlijden, om kwart voor 12 hadden we afgesproken op Bondi Junction om samen richting Bondi Beach te gaan. Om 13.00 u had ik samen met Joosje een afspraak bij Bondi ink, voordat we daar naar toe gingen hebben we eerst even broodjes gehaald met een soort kruidenkaas. Gegeten en om 12.45 u zijn Joosje en ik richting Bondi ink gelopen, wat waren we zenuwachtig. Joosje was als eerst aan de beurt en daarna ik. Ik had de pijn erger verwacht maar toch is het geen prettige pijn maar we hebben het beide overleefd. Ik hoor jullie bijna denken, huh zij een tattoo? Nu mag ik twee weken niet in de zon en niet zwemmen, dus beter wordt het niet zo warm de komende twee weken. Na dat we klaar waren hebben we Maud en Ellen opgezocht op het strand en zijn we richting het centrum gegaan, daar hebben we een lekker burger gegeten bij Project Burger en sluiten we af met een frozen yoghurt.

Vandaag (Zondag) ben ik samen met Maud, Ellen, Dorette en Demi naar Cronulla (Demi woont daar dichtbij). We hebben om 12 uur afgesproken op het station in Cronulla. We zijn daar lekker naar het strand geweest en om 15.30 u zijn we naar huis gegaan. Voor mijn tattoo heb ik een afgeknipte sok gebruikt want die mocht niet in de zon, het was warm vandaag maar het zonnetje scheen niet de hele tijd. Thuis gegeten, gedoucht en even gebeld met thuis.

Liefs Dana


Reacties

Reacties

Nathalie&Norie

Hey stoere Chick dus hij staat er echt op gaaaf auw?

Papa and me ??‍♂️??

Nou nou,wat een zwaar leven heb je daar als aupair zeg pfieuwww ?.......I'm jealous ?
Maar een heerlijk vooruitzicht dat het weer alleen maar beter word????
Hier gaan we richting de winterjassen en verwarming aan......
Je tattoo staat er iig mooi op,strak hoor???....Happy you ??......
Net ff gefacetimed,altijd gezellig....
En nu lig je w.s al in bed,een serietje te kijken en om je alvast voor te bereiden op weer een nieuwe week ?
Dikke kus en liefs van ons en natuurlijk een poot en lik van Bowy ??

Wilma

Wie mooi wil zijn moet lijden, is altijd al zo geweest? Voor wat hoort wat.
Je palmboom ziet er goed uit, 2 weken beschermen en dan is het " kunstwerk " voor altijd de jouwe. Wel jaloers op het warme weer bij jou, ik heb net een nieuwe winterjas gekocht, ook mooi maar heb lieber een zomerjas ?Goede week en tot schrijfs!

Esmé

Hi! En weer een week voorbij... wat gaat dat vlug hé!! Natuurlijk mag je ons wel jaloers maken met dat lekkere weer... zo genieten we allemaal een beetje mee? Je hebt weer genoeg beleefd, én het aangedurfd een tattoo te laten zetten wauw! Hopelijk ben je tevreden met het resultaat? Succes maar weer voor de komende week??

Anita

Leuk weer dana om te lezen. Hier wordt het idd weer wat kouder.jij gaat nu lekker genieten van de warmte en het strand en wij zijn natuurlijk helemaal niet jaloers? tot volgende week dan lezen we wel weer hoe de week is verlopen groetjes anita en henk

Je aller beste vriend

Ja leuk??

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!